Sunday, August 2, 2009

~ciNta~

hmmm entry kali ni pasal cinta laa plak....xde pe sbnarnya tp juz nak berkongsi je...lgpom mata ak xngantop pom lg...lgpom mlm still muda lg...baru kol 3.35 am.....ayam pom xbgn pom lg...ehhehe...nape ek??rs sunyi sgt skrang....tp xpe laa...nsb bek ad tenet...leh gak ak layan tenet...xde laa sunyi ngat...nak tgk cite...ak bukannye ska ngat tgk cite...

ok...ok.....kalo korang sume nak tahu sama ada korang da jatuh cinta dengan seseorang, korang leh tau melalui perkara cam kat bawah ni. sebenarnya ak ambil tips ni dr sbuah artikel ttg cinta...sesaje je mlm2 ni ak bosan xtau ape...layan laa cintan kejap..ni sume member ak yg punye pasal...ad ke mlm2 gni tetibe buzz ym ak n bercerita pasai cinta n siap bagi link video kat u tube lg...tp papepom best sgt ayat lam video tu n ak pom mengharap dapat jumpa cinta yg lam video tu ckp...tu mmg impian setiap insan untuk mendapatkan kesempurnaan...tp kt ni hanya laaa insan biasa...xmampu untuk mendapat kesempurnaan tp kt mampu untuk berusaha tuk dapatkan kesempuarnaan yg di idam kan...

video


13 Tanda Anda Telah Jatuh Cinta

1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan anda terhadapnya.

2. Anda akan sentiasa merindui dia.

3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.

4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.

5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.

6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.

7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda. Anda cuma melihat dia seorang.

8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.

9. Dia sentiasa di fikiran anda.

10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.

11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri dia.

12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.

13. Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama, ada seseorang di dalam fikiran anda.

haaa...amacam?????ad ker yg berkaitan ngan dr sendiri??kalo ad tu kompem kamu daa di lamun cinta...tp cari laa cinta yg suci....jgn cinta berlandaskan nafsu semata2...jgn laa smpai br je kapel trus nak pegang2..sian kat husband or wife kt nati...kalu nak pegang...kawin trus...lg best....xde sorang pom nak marah..heheh...bak kata heliza lam cite syurga cinta......cinta ni ad 3...cinta ALLAH...cinta JIN dan cinta SYAITAN...so kepada sume....jom laaa kt mencari cinta ALLAH..insyaALLAH kekal n bahagia sepanjang hayat...

p/s: aiiii tetibe lak rs cam nak kawin lak mlm ni

hahahhahaah...........


No comments:

Post a Comment

HATI SEPUTIH AWAN

JIKA HATI SEPUTIH AWAN, JANGAN BIARKAN IA MENDUNG.

JIKA HATI SEJERNIH AIR, JANGAN BIARKAN IA KERUH.

JIKA HATI SEINDAH BULAN, HIASI IA DENGAN IMAN.